Veelgestelde vragen

BESTELLEN:

Waar kan ik de mogelijkheden bekijken voor het samenstellen van mijn handgemaakt product?

  • Voor de stoffen, klik hier
  • Voor de lettertypes, klik hier
  • Voor de kleuren van het lint voor de vlaggenlijnen/boordje van de zakdoekendooshoes, klik hier
  •  Voor de kleuren van de boordjes voor dekentjes, verjaardagskronen,... klik hier

Zie je het bos door de bomen niet door de vele mogelijkheden? Neem gerust contact met me op, ik help graag bij het maken van de beste keuzes.

 

BETALING:

Kan ik mijn bestelling ook ter plaatse betalen bij afhaling?
Neen, aangezien het merendeel van de producten bij Mademoiselle Marie op maat gemaakt wordt moeten alle bestellingen vooraf betaald worden, dit kan per overschrijving of via online betaling bij het plaatsen van de bestelling.

 

LEVERING:

Wat is de levertijd?
Het merendeel van de producten wordt op maat gemaakt met veel liefde en zorgvuldigheid. Dit vraagt natuurlijk tijd. Hou hier dus zeker rekening mee. De levertijd is dus sterk afhankelijk van de drukte, het aantal lopende bestellingen en het soort artikelen dat besteld werd.

  • Niet-gepersonaliseerde producten: zo snel mogelijk: max. 4 werkdagen na ontvangst van de betaling.

  • Gepersonaliseerde en handgemaakte producten: ±2 à 4 weken. (afhankelijk van het product)

  • Stoepkrijt op bestelling en droogbloemenkransen: 4 à 5 weken.

Afhankelijk van de drukte kan de levertijd uitlopen.

Heb je een product nodig tegen een bepaalde datum? ik ben zeer flexibel, indien de planning het toelaat, neem ik er met plezier nog een bestelling bij tussen de reeds geplaatste bestellingen. Gelieve even te informeren (per mail, telefoon (+32 456 71 18 37) of via Facebook/Instagram) of jouw gewenste leverdatum nog mogelijk is voor je de bestelling plaatst alstublieft. Achteraf annuleren wegens het niet tijdig kunnen leveren is niet mogelijk.. Bedankt voor jullie begrip!

Wanneer ik kies voor 'afhalen', waar kan ik mijn bestelling dan afhalen?
Mademoiselle Marie is gevestigd in Buggenhout, het precieze adres kan je terugvinden op je factuur.
Afhalen kan ook in Sinaai, dit adres wordt meegedeeld bij het maken van de afspraak.

In welke landen levert Mademoiselle Marie?
Momenteel levert Mademoiselle Marie in België via Bpost en in Nederland via PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?

BELGIË:

  • Pakjespost: (inclusief track & trace)
    0kg – 10kg: €3,95
    10kg – 30kg: €6,95
    Gratis verzending bij een aankoopwaarde vanaf €75

 

NEDERLAND:

  • Pakjespost: (inclusief track & trace)
    0kg – 10kg: €7,90
    10kg – 20kg: €9,20
    20kg – 30kg: €15,30
    Gratis verzending bij een aankoopwaarde vanaf €150
          •  

 

SERVICE ACHTERAF:

Ik kreeg/bestelde een handgemaakt product uit textiel van Mademoiselle Marie, hoe mag ik dit wassen?
Er zit standaard steeds een kaartje met de wasvoorschriften bij je bestelling. Is dit toch niet het geval?
Jouw product blijft het mooist als je dit wast op 30° in de wasmachine, strijken mag maar uiteraard niet rechtstreeks op de bedrukkingen, deze moet je beschermen met een bakpapiertje. Anders kleeft je bedrukking aan je strijkijzer en dat is toch zeker niet de bedoeling. 

Mijn product van Mademoiselle Marie is stuk, wat kan ik doen?
Neem zeker en vast contact op, dan bekijken we samen wat er is misgegaan en hoe we het kunnen oplossen.

 

Niet het antwoord gevonden dat je zocht? Neem gerust contact op per mail, telefoon (+32 456 71 18 37) of via Facebook/Instagram!
Tip: via WhatsApp, Instagram en/of Facebook gaat het vaak wat sneller. 😊